G E T U I G E N I S

Ik weet niet zo hoe te beginnen, maar ik vind dat ik gezegend ben door de openbaringen van de God van Abraham, Izaak en Jakob, Yeshua  HaMashiach  Jezus Christus aan Zijn profeet Benjamin Cousijnsen. Ook had ik vorig jaar het boek “Ruacha Yeschu Shalom”  besteld, en het is een geweldig boek. Ook gemakkelijk om even wat terug te zoeken van 2012 tot en met 2 september 2013.

Er staat in dit boek zoveel nieuwe openbaringen en zowel beginnende christenen als langer bekeerden kunnen hier veel zegen uit putten. Gelukkig is dit boek nog steeds te bestellen bij  marion.verkleij@telfort.nl.

Ook de waarschuwingen en korrekties zijn gezegend en het lijkt wel dat de teksten die niet zo leuk zijn op het eerste gezicht, zoals Hebr. 12 : 5 en Job. 5 : 17 het beste zijn. Het was wel even wennen dat ook geciteerd wordt uit de deutero cannonieke boeken en ik merk dat God ook door deze boeken spreekt. En het boek Henoch is te vinden op de site: evangelicalendtimemachine.com aan de rechterkant.

Elke dag kijk ik met honger naar God of er een boodschap is gekomen, en die van 16 juli vond ik ook erg interessant. Het jaar 2014 zou een jaar van aktie worden.

En erg verrassend waren de teksten van Opb. 14 : 14 – 15.  Zelf werd ik al langere tijd  bij deze teksten bepaald.

Wat helemaal geweldig is de boodschap van 22 nov. 2014. Heb je naaste lief als je zelf, Israel. Hoe Gods profeet Benjamin naar Israël werd gestuurd door de bode engel Rafaël, waar hij een gewonde Palestijn naar een hotel bracht en zijn wonden verzorgde. Twee Joden een een Palestijn werden geraakt en lieten  met zich bidden. In Luk. 10 : 25 – 37. gaat het over de barmhartige Samaritaan

wordt vervolgd!

Zie ook de boodschappen van God  op http://www.evangelicalendtimemachine.com

Robin

5 gedachten over “G E T U I G E N I S

  1. BESTE heer Robin,
    Enige tijd geleden heeft u ten nadele van mij, partij gekozen voor een vrouw die in aard man bleek en haar vurige aanbidsters, die mij serpenten toe leken. U heeft mij benadeeld. Bij deze wil ik u de gelegenheid gegeven mij excuses aan te bieden.

    • Beste Kees,

      Ik wist dat in de eerste tijd ook niet, net als de anderen, en later toen ik het wist, heb ik ook voor deze persoon gebeden. En nog later heb ik mij van deze persoon gedistancieerd.

      Maar dit is al weer lang geleden, en ook onder het bloed van Jezus Christus. Het is veel belangrijker om in het heden te leven, en de boodschappen op evangelicalendtimemachine.com te beluisten, klikken op eindtijdnieuws, en bidden en danken dat je mee mag gaan met de opname.

      Bij deze excuses en Gods zegen!

      Robin

        • Heeft u overigens niet het gevoel in uw hart dat u uw eerdere site bruid.punt.nl weer zou moeten opstarten? Daarmee De Heer en Zijn boodschap verkondigen? Ik moet het u verkondigen. Het is aan u wat u ermee doet. Draag vruchten.

  2. Ludwig,

    De boodschappen van God aan Benjamin Cousijnsen zijn zeer zuiver, voor de 100%! Zelf heb ik hem ontmoet in Amsterdam en ook zijn vrouw. Ze hebben echt beiden Gods vruchten van de Heilige Geest in zich.
    De boodschappen volg ik al een hele tijd en word er door gezegend!

    Robin

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s